mätt i tjockismagen

Efter att la legat sjuk i både det ena och andra hela veckan har jag nu äntligen fyllt magen med allt ifrån pizza och tacos till fil och müsli och min underbara kanelbullar och varm choklad! :)
Jag är så jävla mätt att jag nästan vill kräkas upp allt igen, men det ska inte hända. För nu är jag less på att kräkas och må dåligt!

Jag känner hur min livsglädje sakta håller på återvända till mig.
Efter att ha pratat med min älskade solstråle och underbara emmagumman, sett lite sol och tänkt på allt fint och bra som finns i mitt liv kan jag känna lite glädje igen!

Nu ska jag försöka sova lite utan att bli drogad på sömnmedicin och imorn väntar en ny vecka och jag hoppas att jag kan orka och vilja ta tag i skolan nu när det bara är 1 månad kvar! 1 jäkla månad kvar av skolan. Fy fan så sjukt.

Jag saknar min älskade familj oerhört mycket just nu, och jag längtar så efter att komma hem <3
samtidigt så vill jag för allt i världen inte flytta.. det är så hemskt att behöva lämna mitt hem. :(
Nej, men jag ska se det positivt. För snart bor jag säkert i en egen lägenhet inne i centrala Göteborg och mår bra! Hoppas vi :)

Håller tummarna för Honey UF och de andra Aspero företagen som ska delta i SM i Ung Företagsamhet i sthlm nu under måndag och tisdag. Visa nu vilken skola som är den bästa i hela jävla Sverige! Aspero för alltid! <3 =)

XoXo
Fiie


Bild från friluftsdagen 26/4 - 10





Kommentarer
EmmaGumman

Tack gumman synd bara att det inte gick vägen =(

2010-05-16 @ 12:16:00
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0