måndag och nya krafter

God morgon världen!

Jag har tagit en sovmorgon och vilat kroppen ordentligt nu för att orka med denna vecka som kommer kräva alla mina krafter! Men jag är fortfarande inte riktigt fri från min förkylning och känner mig otroligt yr och illamående :/ men jag klarar inte av att vara sjuk och ligga hemma i ångest mer nu, så därför tänker jag bege mig ut och sätta mig i den lilla sol som tittar fram bland molnen ett tag innan jag drar till skolan.

Jag har försök planera denna vecka men med tanke på hur mycket jag har att göra så får jag bara panik när jag tänker på det, så därför kom jag fram till att det är lika bra att ta lite i taget och bara kämpa på.
Det är snart slut, snart!

Nu ska jag göra mig färdig med smink och hår och försöka dra på mig nå kläder. Dricka upp min kaffe och dansa runt till bra musik! =)

TTYL!
XoXo
/ Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0