ett stort tack till de anonyma!

Denna morgon vill jag tillägna ett inlägg den/dem personer som ger mig så otroligt mycket uppmärksamhet, som är mina mest trogna läsare och som älskar att skriva givande kommentarer om mig, mitt liv och det jag skriver och de bilder jag publicerar. Ni är ju helt underbara, anonyma som ni är så är det svårt för mig att specificera mig, men jag är säker på att ni sitter där och känner et så stolta och träffade, att även Du eller Ni får lite extra uppmärksamhet.

Jag valde att ta bort lösenordsskyddat från min blogg eftersom jag inte såg någon anledning till att ha kvar det då jag bara bloggar för eget syfte i framtiden, men om ni vill fortsätta kommentera så varsågod! Inte mig emot, jag är inte den som sätter mig ner och bölar för att någon skriver att jag är en värdelös dotter eller en människa som tror hon lever i en fantasi värld och går runt med spermia på läpparna för att jag suger kuk hela dagarna. Tvärtom, jag ler lite fånigt för mig själv och tänker "stackars patetiska människa som måste sitta där och fortsätta försöka trycka ner mig". Men cred till den/dom som försöker, det är modigt att lämna ut sin IP adress men ändå tro att du är anonym.. Haha. Jag är inte den som inte har kontakter och snabbt kan spåra datorn för att söka upp dig. ;)

Vad som vore det ultimata vore ju att ni eller du slutar vara så fega och träder fram med ditt budskap, men såklart, vem vill erkänna att de är en ynklig liten skit som sitter och kastar patetiska kommentarer på mig? Den personen eller personerna måste ju vara dumma i huvudet, med tanke på att jag alltid kunnat ge svar på tal. Och så fortsätter jag.

Jag lägger inte ner mitt liv i att ta åt mig av sådan skit, det är bara så jädra onödigt med tanke på att jag vet mitt värde och inte alls är allt det där som påstås av den/dom personerna.

Varsågoda för denna extra uppmärksamhet, den bjuder jag på. =)




Kommentarer
Sanna

You go girl!!! :) Idioter finns de gott om o de ä inge o bry sig om. KRAM

2010-05-12 @ 12:02:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0