ett steg på vägen

hej på er.

Jag har tagit en liten break ifrån bloggandet sen mitt senaste inlägg, kände att jag behövde andas lite.
Men nu är jag på banan igen, hoppas jag.
Sitter uppkrupen i soffan och är stolt över att ha blivit klar med 2 av det 6 inlämningar jag har kvar i skolan. Så jag är på gång, snart färdig. Haha!

Har precis pratat med mina favoritflickor i Tranås, och som planerna ser ut nu åker jag upp dit den 11/6 och har en underbar semestervecka :) Åh vad underbart, längtar!! <3

Ska försöka få i mig lite kvällsfika och sedan lägga mig i sängen och förhoppningsvis kunna sova inatt. Jag är så less på alla jävla hemska mardrömmar och tankar som spökar i mitt huvud, kan det inte bara försvinna för gott nu?

Nåja, imorgon är det en ny dag och jag ser framemot vad den har att erbjuda. Känner mig för tillfället sjukt förbannad och förvirrad, vilket personen ifråga förstår hoppas jag.. ?

TTYL babes!
XoXo
Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0