drömmer mig bort

Jag har sovit, försökt plugga, gått en runda på stan, legat i solariet i 20 minuter.. men ingenting vill bota min hemska magont, migrän och förkylning :(
Så nu har jag tagit till metoden " Drömma sig bort till vackra solstränder med en solfjäder" haha!

Jag gick in på Resia och bunkrade upp med 5 olika semesterkataloger och sitter nu i soffan och går igenom alla länder, hotell och semesterorter, underbart!

Så nu jäklar ska jag bli frisk, sådeså. =)
Det blåser storm ute, så jag kan sitta här inne och snora och springa på toa utan att vilja ligga ute och sola, vilket känns bra! :) Lyssnar även på massa go sommarmusik som får en att längta extra mycket efter sen sommarkvällar och blått vatten och mitt älskade Norrland! :)





XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0