Då var jag 20 år :)

Nu lider denna underbara dag mot sitt slut och jag ska krypa ner i sängen och sussa gott!
Livet som 20 åring är tufft, haha! ^^
Dagen har vart fantastisk och jag har fått så fina presenter, omtänksamma och helt klart betydelsefulla!
Tacka mina underbara vänner som kom och firade mig <3 Ni är bäst! =)
Ett speciellt tack till mitt älskade hjärta för den underbart goda tårtan du bakade, jag ser fram emot frukosten imorn =) <3
Nu passerar klockan snart tolv denna måndag den 3 maj 2010, och min födelsedag är över, men livet fortsätter att vara underbart och jag ska njuta och älska varenda liten sekund av den i minst 20 år till! :)
Bilder kommer inom kort, jag lovar!
XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0