baka en kaka

Jag vaknade upp idag och var svin pigg, för en gångs skull :)
Vid halv tolv kom den nya köparen på lägenheten och ville ställa in lite möbler och grejjer, så nu har jag knökat ihop mina möbler med hans och det ser verkligen ut som ett kaosställe här hemma. Men wtf, jag flyttar ju ändå snart ifrån den här underbara lägenheten :( =)

Idag har jag storhandlat, pengarna bara flög iväg på mat, herrejisses! Men jag har även köpt ingredienser till bullar och muffins, så nu ska här bakas hela kvällen :)

Jag har liksom inget anant att göra än att bara ta det lugnt och njuta nu, så jag gör sådant som jag bara längtat hela vårterminen efter att få gör. Jag ska lägga mig och sova mitt på dagen efter maten, jag ska ligga och kolla på dötråkiga tvserier och jag ska bara ta det enormt lugnt.

Och festa såklart! Fy fasiken så fest sugen jag är! =)
Någon som är på att dra ut ikväll? ^^

Nu ska muffinsarna ut ur ugnen och ätas upp, haha!

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0