Angel&Heart, never apart.

När du känner dig svag
då är jag din styrka
När du känner dig hemlös
då är min famn ditt hem
När du känner ensam
då vet du att jag är din vän
Om livet någon gång känns meningslöst
då lovar jag att vara din mening
Om du inte hittar anledning att le
då finns jag där för att ge dig en anledning

Älskade vän, du är det dyrbaraste jag någonsin hållit i min famn.
Du är värdefull och fantastisk.
Din vänskap har gett mig styrka och vilja att se ljuset.


Den plats i mitt hjärta som du har, den är alltid din.

Never forget
You can always look up to the sky
and you will se that our love is written in the stars
And no one can never break us up, not ever.

But baby, for now it's time to say farwell
Cuz its just the best to do.

För evigt din
För evigt min
För evigt vår
<3
/ Angel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0