35 days to go.

Jag kan knappt förstå det. 35 dagar kvar till studenten.
35 dagar. Det är ju ingenting. Hur ska jag hinna med allt? Seriöst. Jag får ordentlig panik.
Fast egentligen så tror jag att om jag verkligen skulle göra allt som jag har kvar att göra så skulle det inte ta mer än en helg. Om jag bara fokuserade på det dvs. Men hallå.. hur lätt är det att stänga in sig med plugg när det är maj månad och jag precis har fyllt 20? Ha! Det är ju lika omöjlig som att hitta en nål i en höstack.
Japp.

För tillfället blir jag bara sjukare och sjukare, har legat halvvaken hela natten med smärtor i magen och en förjävlig rethosta. Så jag ska försöka sova några timmar nu, fastän jag bara vill gå ut i solen och njuta av livet.. :( men sen måste jag plugga. Det är naturkunskap A och B, sen är det årsredovisning och avveckling i UF och sen har jag en jobbig slutuppgift i pedagogiskt ledarskap också som måste göras. Fy. Men jag ska fixa det. För sen är jag en fri människa som kan njuta av livet! =)

Nåja, jag ska dra för gardinerna nu och sedan slå på en film och hoppas att jag bli frisk!

XoXo
Fiie


I vänta på krösatåget från Nässjö till Tranås för 1 vecka sedan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0