The wind

Our love is like the wind

I can't see it

but i feel it

So I know, it's always with me

 

Jag var stabil

hade satt upp min mur

var så fokuserad på att inte älska igen

Men du

du var oemotståndlig

 

Min mur du rev

mitt hjärta du öppnade

och min värld du skakade om

 

Ett leende du klistrade på mina läppar

ett ljus av hopp du tände

för att sedan släcka

och ge mig mörkret tillbaka

 

But I know

Our love is like the wind

thou I don't see it

I always feel it

maybe I will hate it some day's

maybe I will love it some day's

And when it's not around

I will miss it like crazy

 

Jag blundar

öppnar mitt fönster

försöker känna vindens smeka min kind

och värma min själ

 

för dig min älskade

kommer jag alltid ha mitt fönster öppet

 

Until my last breath

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0