so just pull the trigger

Tom
Fylld
Tom och fylld på samma gång
Jag vill bara skrika ut all den ilska som ligger och trycker
och jag vill bara skratta ut all den glädje som jag bär på
Skrattar på dagen och skriker på natten
dygn efter dygn

Det råder total förvirring i mitt inre
Känslorna åker runt som en karusell
jag blir bara yr av att ens försöka reda ut dom
Så då skriker jag lite till
sen gråter jag floder
Och mitt i allt så kommer det ett jubel av skratt och glädje
följt av tystnad

Jag vet inte ens längre hur jag ska få stopp på denna förbannad cirkus
för när inte ens kärleken ifrån mina vänner ger mig lite balans

Vad i helvete ska då göra det?

give me a gun and I'll shoot myself right now.





Kommentarer
Emmagumman

Gumman! så får du inte säga! Älskar dig<3

2010-03-29 @ 00:22:14
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0