restless mind

Jag blundar
försöker förtränga ditt ansikte
försöker lukta mig till något annat än din underbara doft
försöker att inte tänka på din vackra kropp bredvid mig
försöker att inte sakna dig
Omöjligt.

Jag kämpa för frid och lugn i mitt inre
och med dig var allt så simpelt
så fyllt av glädje och trygghet
Men likt allt annat
försvann det
Jag blir så förbannad!

Dagarna går ihop med nätterna
sömnlös
rastlös
allt annat än rofylld och positiv

When will I get som fucking sleep?
när ska min hjärna lär sig att stänga av?
nu
nu
nu
Jag vill sluta tänka, känna och grubbla Nu!
men det är omöjligt

Jag forsätter tänka lite till
på det där
på dig
på det vi gjorde
det du sa till mig
Till ingen nytta alls

så nu slutar jag att blunda
eller ens kämpa emot dom där tankarna
dör med öppna ögon
en förvirrad hjärna
ett brustet hjärta





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0