detta jävla helvetes pluggande

Jag blir galen.
Det är seriöst allt som snurrar runt i hjärnan, det är skola.
Och det är inte bara 1 ämne, eller 2.. nej det är 10000000 ämnen samtidigt.
Och det är inte bara lektioner kl 08.00 på morgonen. Nej det är inlämningar, prov och grupparbeten.
I alla ämnen samtidigt!
Ibland hatar jag Aspero, seriöst. För det finns ingen som helst planering schemamässigt.

Och som att det inte vore uttröttande nog att plugga alla dessa ämnen och tänka på allt det, så sover jag urkasst på nätterna igen och mitt humör är inte att leka med. :/

Men det är snart lov igen och då ska jag försöka göra något roligt, fast det lär bli svårt med tanke på att älskade Moa inte är hemma någonting den veckan :( Men men, jag får sova och sysselsätta mig med annat istället, kanske får jag chans att umgås med en liten sötnos? :) ^^

Åter till pluggandet.. Bajs på det.

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0