Back in life

Haha, hej. Missed me? ^^

Jag har vart både data lös och orklös den senaste veckan. Så bloggandet har totalt uteblivit, vilket jag lidit som en stucken gris av. :/ Men nu är min dator frisk igen, tror och hoppas jag. Så då kan jag blogga som faaaan! =)

Denna vecka har gått åt till att jobba med UF och alla förberedelser inför mässan på torsdag och fredag. Sjukt spännande ska det bli! :)

För övrig så är jag lycklig, glad och så förjävla förälskad så det går inte att beskriva dom känslorna. ^^ =)
Jag är helt och hållet en ny människa, och det har väl ingen missat va? Mina skrattattacker och tjat? Hihi! :)

Tss, nej det var den lilla crap uppdateringen, nu ska jag återgå till söndagsmys och lite gott käk innan jag faktiskt tänker plugga lite. :) Och sakna och längta såklart. Hihi.

XoXo/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0