Studenten 10/6 2010!

Vilken helt underbar dag igår!
Jag var uppe halv fem på morgonen och vid sju tiden så öppnades skumpan hos Erica.
Jag måste nog säga att champagne frukosten var höjdpunkten på hela dagen. Nog för att utspringet och flaket var en sjukt häftig känsla så att börja dricka skumpa så tidigt på morgonen och bara mysa med alla underbara var det bästa :) Det råder igen tvekan om att jag definitivt skulle göra om den dagen varje dag. =)

Men nu går livet vidare. Jag har anlänt till skogen och havet i norrland. Ligger och myser med en sjuk lillasyster och bara är lycklig just nu! Grym känsla! =)

Jag har en kamera full med bilder från både GreenDay och Studenten som kommer upp så fort jag hittade sladden som ligger nerpackad någonstans. Haha!

Nu väntas en skön dusch innan jag ska sova ruset av mig, för tro mig, jag har inte nyktrat till än. HAHA!

Aspero, Kungsbacka, Göteborg, jag har mina minnen och i mitt hjärta bevaras de.
Alla klasskompisar, alla strul, alla minnen ifrån min lägenhet, alla lärare, alla galna utekvällar och mysiga tjejkvällar.

Vi ses snart igen babes!
Xoxo
Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0