Solbränd och kär!

Åh! Vilken helt underbar dag och kväll jag har haft! Det är helt otroligt, Smögen är bland det vackraste platserna jag besökt, och jag ska definitivt återvända dit, SNART! Tyvärr har jag inga bilder eftersom min kamera är död och jag har glömt att ladda den. (DUMMA!) Men knasjäntan min har tagit en massa bilder, så när jag fått dom lovar jag att bjuda med mig till er :)

Jag kan iaf säga så här mycket, jag är.. RÖD. Haha. Jag har nog aldrig vart såhär solbränd efter bara 1 dag, haha. Men det lägger sig som tur är så fort på mig och blir till brunt istället ;)
Jag går runt här hemma i min studentklänning och skor, jag är så mega nöjd. Och snart, väldigt snart åker mössan på också. Trodde aldrig att jag skulle vara såhär upphetsad över studenten, men det ska verkligen blir min bästa dag hittills i mina 20 år. =) För den dagen är, trots att jag firar med alla andra, MIN. =)

Nu ska jag försöka ta en dusch... uscha, gruvar mig för hur ont det kommer göra. ^^ Sen ska jag sova faktiskt. För imorgon, ja imorgon är det en stor dag också. Nämligen Green Day på Ullevi, woho! =) Jag tror dock att vi är lata och börjar inte köa fören på förmiddagen ^^ Men kul ska det bli. Hoppas på lika underbart väder som idag då bara. :)

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0