nerbäddad

Tjosan i trosan alla glada, och Grattis Sverige på nationaldagen! :)

Jag ligger idag nerbäddad i sängen och sover, ser på film och samlar kraft inför allt som komma skall.

Green Day igår på Ullevi var mäktigt. Det var grymt bra. Trots att jag stod där och hade panikångest och mådde psykiskt dåligt större delen av dagen och kvällen så kunde jag njuta en liten stund iaf.

Nu ska jag lyfta handen för att snyta mig, nysa några miljoner gånger och sen se någon film.
Om ni undrar hur det kommer sig att jag ligger inne en dag som denna så beror det på att jag är aningen sönder bränd och fortfarande är riktigt förkyld, så för att kunna vara i toppform till torsdagen så väljer jag att spendera dagen nerbäddad i sängen. Okej? Grymt!

Åh, nu blev jag visst poppis och fick ett sms.. Ah, det var från mamma. Fan också.

TTYL
XoXo
Fiie




Japp, så röd är jag. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0