Ironi och perfekt tajming

Jag har liggsår i röven, stora jävla svarta ringar runt ögonen, äckligt otvättat hår, slem och snor överallt.
Jag är så jäkla förkyld som en människa kan bli. Så jävla perfekt tajmat verkligen. Superduper bra!
Jag tror på allvar att jag fått halsfluss och feberfrossa, och det är helt underbart verkligen!

Det är 8 dagar kvar till studenten, och här sitter jag, ensam, bortglömd och sjuk i min äckligt stökiga lägenhet som jag snart ska flytta ifrån. Ingen ringer mig. Ingen smsar mig. Ingen skriver på facebook. Nej. Det är helt jävla tyst.
Haha, jag har nog aldrig känt mig såhär patetiskt ensam någon gång förr.
Ja, det är bara inse. Jag har inge vänner, ingen familj och inget liv. Och OBS! Detta är sanning, inte ironi.

Så ja, det är väl bara att fortsätta ligg, fastän min feta rumpa gör så jävla ont efter att inte har rört på sig på ett bra tag. Sjukt bra. Det enda jag kan göra det är att äta, för när jag äter så gör ingenting ont. Snacka om att jag blir fet.
Det är ju också så jäkla bra, lagom till studenten kommer jag se ut som en jävla fet kossa. Jippie!

Japp. Det var det inlägget.
Hoppas du mår bra, för det då fan inte jag.
Skratta lite åt mig vettja, det är helt okej. Jag är van.

Ha det underbart i sommarsolen du.
Jag drar för gardinerna igen och dör.
Det är allvar. Jag ska dö här. Ensam och övergiven.

XoXo
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0