what a day!

Haha! Ja, vars ska jag börja?
Jag har simmat med Ida, vilket var sjukt skönt. Sedan åkte vi in till stan för att käka, blev kinamat, sjukt gott! Efter det fjantade vi runt i nordstan och vi fick lite saker köpte innan vi slutligen hamnade i 3butiken, and guess what? Jag har en dejt. Japp. Det är visst något speciellt med försäljaren och mig ^^ när vi sedan hade bestämt dag för dejten så drog jag och Ida en fika på EH innan vi skildes åt.
Sen fick jag ett panikartat SMS ifrån Moa, " Min frys har möglat" Haha. Stackars min lilla tjej, jag var ju bara tvungen att åka upp och hjälpa henne. Så här sitter jag nu, utmattad och frusen hemmes hos Moa. Vi har lyckats sanera hela kylen och frysen ifrån allt mögel och nu luktar det hyffsat normalt här hemma, haha.
Nu ska jag dra mig hemåt och krypa ner i sängen, imorn är det äntligen dags för en gymmet och skolan! Jag vill springa, lyfta skrot och köra ordentligt mycket core övningar nu =) Ska lägga upp ett grymt schema för det kommande veckornas träning ;)
Säger bara en sak, Damn it feels great to be back. Speciellt när Moa äntligen kommit tillbaka också <3
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0