Stockholm baby!

Och så var jag inne i samma gamla vana igen.
Söndagar är verkligen ingen bra dag för mig. Jag sover alltid alldeles för länge och jag går inte ens utanför  dörren.
Jag som hade bestämt mig för att gå ner på gymmet och sen handla, men icke! Istället fastnade jag med Moa i telefonen. Men tur var väl det, för nu har vi bokat resa till sthlm på lovet =) Som göteborgare får man ju automatiskt ett litet hat mot sthlm. Men jag har alltid haft det ändå. Haha! Jag vet inte riktigt vad det är, men jag gillar inte attityden och den där överklass andan som finns i luften i sthlm. Men.. det är ju faktiskt en riktigt fin stad, och det finns mycket roligt att göra där.

Jag kom på mig själv för en stund sedan att tänka "åh, tänk om stockholm hade vart thailand istället!" haha. Men den resan får vi ta nästa lov istället vettja! =)

Nu ska jag göra lite kvällsfika och se klart pippi långstrump! :) Det är faktiskt riktigt roligt att se en sån gammal film direkt efter att ha sett twilight tex, haha! Specialeffekter är väldigt överskattat må jag säga! ;)

xoxo/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0