paranormal activity

God morgon!

Jag är sjukt jäkla trött just nu, somnade typ kl halv sex imorse, haha. Jag och lillasyster kunde inte sova igår kväll, så vi bestämdes oss för att se en film, och jag som älskar skräckfilm ville såklart se paranormal activity. Så klockan 2 i natt gjorde vi kvällsfika och la oss för att se filmen.. and, holy mother of jesus! Jag sket knäck, kräktes, skrattade och storgrät. Fy bubblan vilken creepy film!
Ja skämtar inte när jag säger att den var bland det absolut bästa av alla skräckfilmer jag sett. Allt var så verklighetstroget, och så sjukt snyggt filmat så man rycktes med och verkligen såg vad som hände..

Om ni inte sett filmen, och är typiska skräckfilms människor, så SE DEN! =)

Nu ska jag försöka våga masa mig ur sängen nu när det blivit ljust och se vad dagen har att erbjuda mig. Borde börja packa och så eftersom jag åker på fredag, hehe.

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0