paradise hotel och ballerina kex

Usch, vilken slappar dag jag har haft. Jag har inte klivit ur sängen många gånger må jag säga. Men tur var väl det, för jag fick en hel del gjort i form av plugg och lite uppgifter som skulle in. :)
Dock så sitter jag här och skäms som aldrig förr. Jag mår psykiskt dåligt och hatar mig själv enormt mycket.
Men vad kan jag göra? Det är bara face the fact, bita i det sura äpplet och vara rak i ryggen ändå. För så farligt är det väl ändå inte att jag Nu börjat kolla på paradise hotel? Haha.

Komiskt. När serien snart är slut på tv, då börjar jag kolla på webben. Jag har försökt hålla mig ifrån det, men grupptrycket och min rastlöshet påverkade mig för mycket. Tyvärr är det så.

Anyway, nu sitter jag här med blåbärsdryck och ballerinakex: smak kladdkaka. Enormt goda var dom, me love!
Har för övrigt vart en onyttig helg, men som tur är får jag skylla på min förkylning och att jag haft en liten deppvecka.

Nu ska jag fortsätta beta av några avsnitt innan Blåsningen börjar och det är dags att sova.



xoxo / Fiie



Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

vilken härlig header :D

och skitsnygg design!

och du skriver bra!

2010-02-01 @ 01:56:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0