nightmare

Vaknade för en halvtimme sedan med ett jävla ryck. Kallsvettandes och helt rödgråten.
Mina mardrömmar är visst tillbaka.
Precis som när jag tror att allt är borta och jag kan slappna av, sova gott om nätterna och vaknade utvilad och pigg, så kommer det tillbaka och förstör.

Men lika bra att jag kom upp i tid idag, för jag har så mycket att göra, och mina söndagsrutiner på morgonen får inte förstöras.

Frukost i sängen och sedan en film innan jag är redo att möta dagens bestyr!
Så nu ska jag äta upp min yoghurt med färska blåbär i och dricka mitt té tillsammans med Änglargård-Andra sommaren! Åh vad jag längtar efter tredje sommaren nu :)

xoxo
/Fiie


Kommentarer
Leia ♥

Mardrömmar är så himla hemskt :S

2010-01-31 @ 15:02:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0