myfuckinghalsgöront!

Jag är upprörd. Arg. Förbannad. Besviken och sjukt jävla nedstämd.
Men jag går runt här hemma och ler för mig själv ändå.
Eller, själv är jag inte eftersom den lilla söta hantverkaren är kvar.. än.
Han har jobbat i flera timmar nu, jag fattar inte hur människan orkar? Måste vara pengarna. För det är inte lite dyrt att renovera ett badrum kan jag lova!

Nåja, jag lovar att slänga upp en bild på det Imorgon då jag har städat och gjort snyggt! :)
För nu ikväll ska jag gosa upp mig i sängen med en svensk skräckfilm, mina älsklingskillar och en stor kopp med örtté!

Och Du.
En dag kommer jag slå dig riktigt rejält på käften, det ska du ha jävligt klart för dig.
Jag borde kanske inte lägga ner energi på att blu upprörd, men du gör mig illamående.

xoxo/ Fiie


?????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0