My heart.

Till min Moa.

Vi har bara känt varandra i några månader, men jag är redan helt såld.
Du är den där ljuspunkten som jag så länge gått och längtat efter att få träffa. Du tog mig med storm och du öppnade den dörren som jag alltid varit rädd för att öppna, dörren till glädje och lycka. Dörren som höll en hel värld fylld av vänskap, skratt och ren lycka instängd, den öppnade du åt mig.

Du gav mig mod, mod att våga vara den jag är.
Mod att vilja vara den jag är. Du kan mig också styrka och trygghet.
Jag vet att det bara finns en som du. Och det är Du. Men du är min nu. Bara min knasiga lilla Moa som jag aldrig kommer släppa taget om.

Allt knas som vi gjort, och allt knas som vi kommer göra fyller hela mig med värme och kärlek.
Jag vet varför mitt liv var ett helvete innan du kom och lyste upp det. Och nu vet jag också att jag aldrig kommer kunna leva utan dig vid min sida.

Det är du och jag, föralltid.
Du är hjärtat
Jag är ängeln
Och tillsammans ska vi överleva världen med ett skratt.
Jag älskar dig, Moa <3






Kommentarer
Hjärtat

As long as we are together there will be music in the air, the sun will shine and birds will sing about the love we share. The stars will twinkle distantly the morning dew will glisten, each song will be a serenade and everyone will listen. There will be no sadness anymore no pain to cause us sorrow. Instead we can look forward to a bright new world tomorrow. A vision that is wonderful a dream to last forever and all those things are there for us as long as we are together! <3

2010-01-19 @ 21:59:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0