last day in north

Åh, jag vaknade upp till -27 grader, fallande snö och solsken. Underbart!
Det är sjukt kallt, men jag orkar inte bry mig om det idag. Systrarna har börjat skolan och jag kan inte sitta inne och göra ingenting idag. Så nu ska jag ut på en lång promenad med hunden och bara njuta, andas in så mycket frisk luft jag bara kan! :)

Ikväll ska vi iväg och äta på Hornöberget. Var något år sedan jag åt där uppe nu, så ska bli spännande att se deras meny igen. Om ni någon gång passerar HögaKusten bron så rekommenderar jag er starkt att stanna till och besöka HögaKusten hotellet, antingen för fika, middag eller bara för att njuta av den vackra utsikten!

Tåget går runt 12,00 imorn, vilket betyder att jag måste åka runt 10.00 hemifrån ;)
Åh, jag både längtar hem till min lägenhet, skolan och alla underbara babes i Göteborg, samtidigt som jag inte vill lämna snön och vintern överhuvudtaget! Men jag hoppas det ligger kvar lika mycket snö under sportlovet så jag får åka mer skoter, ta en sväng i backen och allt sånt där jag inte hunnit med nu! :)

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0