keeping up the good mood

Jag hatar att gnälla, verkligen. Men just nu måste jag få gnälla för det känns lite bättre då.
Jag är så sjuk att jag egentligen inte ens kan stå upp.
Jag har hållit igång nu i flera dagar och försökt förtränga min förkylning men det har verkligen inte hjälpt, och nu när min lilla skumjänta åkt hem, kan jag äntligen(förlåt moa!) få vara riktigt mega sjuk på allvar här i min ensamhet och bara gnälla!

Jag har så ont i halsen att jag inte vet vars jag ska ta vägen, jag svettas som om det vore 50 grader här inne och jag satt med skoterstället på, och jag ser ut som en död 100 åring.. Förstår ni hur synd det är om mig?

Jag som skäms av att vara sjuk. På allvar. Jag som jämt skryter om vilken viking jag är och tycker alla är så patetiska när dom ligger hemma och är sjuka. Tji fick jag på käften för det nu.
Nej, vet ni vad? Från och med nu ska jag tycka synd om Alla som är sjuka!

Eller.. kanske inte alls.

Nu yrar jag bara och jag lär nog svimma snart.
Nej, dags att hänga två tvättar och sätta på två nya.
Jag ser verkligen vilken rolig dag och kväll jag har framför mig. Someone please kill me?

xoxo
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0