tystnad är heligt

Jag har precis tröstat lilla gull efter en mardröm, sagt god natt till linn för någon timme sedan och sedan tagit en lång dusch. Har nu tänt en massa ljus och sitter i soffan och skriver. Jag har längtat efter en sådan här stund ända sedan jag kom hem hit. Att bara få sitta i detta vackra hem, omringad av kärlek och bara lyssna på tystnaden.
Gosa ner mig i Harrys päls och sedan somna i trygghet. Och eftersom jag vet att mamma inte kommer väcka mig tidigt imorgon med dammsugaren, så därför njuter jag lite extra av tystnaden och lugnet just nu.

Men nu börjar ögonen vilja stänga sig och jag tänker inte hindra dom, för det har vart en lång dag och jag behöver läsa lite innan jag somnar på riktigt. Så det får räcka för ikväll nu :)

Puss o Kram / Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0