Helt underbara badrum!

Nu ni!
Nu sitter jag här och firar med ett glas vin och pustar ut.
För mitt badrum är klart! Jag är så sjukt jävla lycklig så det går inte att beskriva.
Äntligen!

Nu ska jag färga håret, skita i min toalett och sedan ta en rejäl dusch och bara slappna av.
Jag har duschat en gång, men då var det så stökigt fortfarande, men nu är det städat och fint!

Före och efter bilder =)

Skabbigt, gammalt och slitet. Luktade piss gjorde det också..


Under byggnaden.

Efter =)

Jag älskar stoa handfat =)


Med dusch dörrarna öppna :)

Vad tycker ni, borde jag säga tack mamma eller? ;)

xoxo
/ Fiie




Kommentarer
fridisen

Herrejisses vilket fint badrum!!! Tacka din mamma!! hihih <3

2010-01-28 @ 22:18:24
URL: http://fridael.blogg.se/
Emmagumman

Jag håller med fridisen =) det blev verkligen jätte fint! och glöm inte tacka mammsen ;) <3

2010-01-29 @ 01:17:27
URL: http://emmagumman.webblogg.se/
högan

skit fint!

2010-01-29 @ 18:19:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0