glad i ett renoveringsobjekt

God morgon världen! =)

Jag vaknade upp för en stund sedan och undrade vars jag hamnat någonstans. Haha, det var en liten sån där känslan av att "shit, var jag tvungen att dricka så mycket igår att jag inte ens kunde komma hem?" fast jag var inte ute igår då.. jag är bara lite förvirrad av detta plötsliga miljöombyte, haha. Och att hemma min lägenhet är fylld med renoveringsdamm och konstiga maskiner gör ju inte att jag känner mig ett dugg hemma heller, haha.

Jag har en lugn och fri dag framför mig. Funderar på att ta en promenad och se hur kallt det är ute, tvätta lite och börja packa upp. Jag måste även handla eftersom det är totalt tomt här hemma, ja förutom knäckebröd och vin då förstås =)

Jag är iaf hemma i kungsbacka äntligen, och nu är hela jag fylld med lust över att sätta igång att plugga 5 månader till =)

Puss / Fiie


Någon som vill låna mitt badrum? Haha! 14 dagar har han sagt att det kommer ta..
Och jag bara undrar, hur ska jag kunna kissa och bajsa utan toa i 14 dagar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0