förkyld så in i helvete!

Där fick jag så jag tiger i evigheter.
Jag skryter jämt om att jag aldrig blir sjuk och när jag väl blir det så brukar jag försöka strunta i det, jag hatar att vara en vekling som är lite sjuk och måste stanna hemma från skolan.
Och bara för att jag har gått hela veckan nu och vart lite sådär halvkrasslig men ändå trotsat det så åker jag på den där mega förkylningen nu.
Mina ögon rinner, näsan svider och halsen gör så förbannat ont samtidigt som jag hostar och nyser om vartannat.
GAAAAH!

Men.. ändå sitter jag här och dricker mitt morgon té, ska snart hoppa i kläder och åka till skolan.
Och ikväll ska jag ha myskväll med min Moa :) Så det gör nog susen mot förkylning, tror ni inte?
En riktigt tjejkväll med ansiktsmasker, städning av kropp och mitt hem, lite vin och en massa skratt! =)

Nej nu ska pumpa lite Lady Gaga och försöka dansa bort förkylning..haha!

xoxo/ Fiie


Bajs på förkylning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0