en hemma dag

När jag vaknade imorse efter några få timmars sömn så kände jag bara ett stort svart NEJ inom mig.
Och när jag känner så, då vet jag att det inte är lönt att ens kliva ur sängen för då blir det bara värre.

Så jag stannade i sängen och klev inte upp fören vid tre tiden.
Men nu ska jag iaf släpa mig iväg på bodycombat'en, kan behövas efter en sådan här skit dag.

Men! Nu är mitt badrum snart klart =) Stackars pojkar har vart här hela dagen och jobbat, och än ger dom sig inte. För nu jäklar ska allting bli färdigt idag. Så.. jag kanske till och med kan duscha i mitt badrum ikväll? Eller iaf imorn.
Och gå på Toaletten! Förstå min glädje i att kunna gå på toa närsom.. åh, vad jag längtat. Efter nästan 3 veckor utan toa, dusch och tvättställ så börjar man nästa vänja sig, haha. ;)

Nu ska jag slänga i mig lite energi i form av.. ja justja, jag har ju ingenting hemma. MÅSTE HANDLA!

xoxo/ Fiie




Moa och jag på hockeyn i lördags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0