Död åt onsdagar!

Onsdagar är den absolut värsta dagen på hela jävla veckan.
Och idag är den värre än vanligt.

Jag börjar lektion kl 08.15 på morgonen och det är en sån där "kom för att få betyget lektion" ni vet, där man inte gör något vettigt ändå. Idag lekte vi en lek. EN LEK! Och nu måste jag sitta helt ensam på skolan i 3,5 timme till!
Jag funderade på att skynda mig hem och sova några timmar, men jag vet att då skulle jag aldrig palla att åka tillbaka till skolan igen, och jag måste verkligen gå på nästa lektion eftersom vi har prov snart.

Jag hatar, verkligen HATAR skolan idag.
Fast.. Jag får ju iofs träffa min Moa :) Och äta gratis mat, haha. ;P

Nej. Död åt onsdagar var det ja.
Tur att det snart är fredag. Mysiga fredag med tacos och utgång och sen en underbar lördag med hockey och sushi =) Helger, det är min grej det ;)

Nu ska jag äta min banan och försöka plugga lite innan jag får äta lunch.

xoxo / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0