at school

Underbara tisdag! Haha! Det var första lektionen i Idrott&hälsa B efter lovet, och jag fick tillbaka provet vi gjorde innan lovet, hm..  morr säger jag. Det gick väl inte direkt som förväntat, men jag antar att jag får vara nöjd med ett VG denna gången och försöka ligga i lite extra till nästa prov.

Nu har jag snart genomlidit mitt enormt långa hål från kl 10 imorse, haha! Nästa lektion börjar inte fören om en timme till, så det är bara bita ihop och se glad ut för tillfället. Haha.
Som tur är behöver jag inte vara själv. Nej nej. Jag har ju PLUGG att göra! Just nu är Pedagogiskt ledarskap min bästa vän, (eller värsta?). Och Ida såklart, what would I do whitout you? ;)

För övrigt så ser min vecka rätt glad ut, imorn är det samma upplägg i skolan med långa hål mitt på dagen och korta lektioner på morgon och eftermiddag. Men som tur är har jag ju min gulliga dejt imorn, så ska nog hinna med den under dagen ;) Haha! 

Nu måste jag utnyttja toaletten på skolan. 
Puss / Fiie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0