15&16 januari 2010

Wosh! Vilken fredagskväll det blev igår!
Äntligen var det dags att fira Frida på hennes 18 års dag. Vi började kvällen ute på hisingen hemma hos fridisen där vi åt lite mat, lekte roliga lekar och drack oss sådär lagom runda om fötterna ^^
När vi kom till stan fick vi köa ett bra tag utanför parken, men när vi väl kom in så hade vi sjukt jäkla roligt! Jag har nog aldrig dansat så mycket förut, mina fötter var helt utmattade när jag kom hem till Moa runt fyra tiden.
Och trots att jag fick skåda både riktigt hett slagsmål, ta hand om en chockad tjej tillsammans med Emmagumman och rädda livet på en kille på donken innan jag var klar med fredagsfestandet, så var det en rolig kväll med många nya minnen ;)

Dagen idag började med en fantastisk amerikansk brunch, lite shopping med Moa och sedan har jag bara legat hemma i soffan och myst med pippi långstrump och reprisen av let´s dance! Den som Inte älskar Rabih nu, den är ju totalt bortom all räddning. Lille gulleplutten min. ^^

Bjuder på lite sköna pics från igår och idag!









xoxo ^^ / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0