instängd i mina tankar

Jag ligger hemma i soffan och dricker ett glas juice, lyssnar på fonky fresh, ken ring och annan svensk hiphop som får mig att tänka på livet.
Skolan får lida denna torsdag, igen.
Fan.
Men jag har legat vaken hela jävla natten och varvat gråt med skratt och ilska.
Jag kan inte göra något åt det, jag bara låter det komma och sen tar jag en dag instängd här hemma och ligger ännu mera stilla. Då rensar jag skallen och brukar oftast blir fit for a fight i några dagar igen.


"Get a hold of yourself women" det brukar du alltid säga.
Baby, för din skull ska jag stå ut och aldrig svika dig.
Du är min anledning, och jag tänker inte låta dig leva livet själv.
Du är den enda som alltid finns där


Nu ska jag skriva, jag ska skriva tills jag inte är helt jävla tom på ord.
Om allt ska jag skriva.
Det kanske blir bättre då. Om jag skriver, samlar mina tankar på ett och samma ställe.
Och sen läser jag lite ego women och beundrar hennes styrka och mod.

/ Sofie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0