Stockholm vs Göteborg

Pjuh! Äntligen hemma i Min lägenhet och i Min säng! =)

Efter att vart borta över en vecka, är det extremt skönt att komma hemma och bara andas ut, packa upp allt i garderoben och slänga sig i sänghttp://publishme.se/292234/entries/article/new/en. Mumma!
Stockholmsresan med mitt hjärta var helt fantastisk. Förutom vädret då förstås, snökaos och minusgrader är inte alls det roligaste att mötas av när man ska iväg på lite semester, men vafan, vädret kan inte kontrolleras och jag älskar ändå snön väldigt mycke! :) Vi hann med en underbar middag på söder (kanske?), en massa shopping, mysig promenad i gamla stan, underbara fikastunder och en massa skratt och kärlek förstås. Det var otroligt mysigt att åka iväg med min Moa och bara få vara helt jävla fri och galen.

Min syn på Stockholm har ju inte förändrats, jag tycker fortfarande det är rörig, dryga människor och inte alls lika mysig som i älskade Götelaborg ;) Jag har dock inget emot att åka tillbaka till sthlm för att åka lite rollingtraps, gå i gamla stan och hänga med Sveriges kändis elit såklart. =)

Nej ni, nu blir det en dusch och sedan bumms i sängen. Tillbaka till vardagen och all denna stress och ångest.


XoXo
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0