slutkörd.nu

Trots att det bara är tisdag så är jag helt färdig.
Efter en hel natt med pluggande av anatom,  drygt 2 timmars föreläsning idag om försäljning och säljande på IHM och sedan ångest över UF rapporten och provet på torsdag är min hjärna nu inställd på reserven.
Och än kan jag inte slappna av.

Jag måste fortsätta kämpa och plugga in 12 olika muskler på latin, deras funktioner, ursprung och fäste till på torsdag, jag måste skriva en VD rapport om mit UFföretag och så måste jag börja plugga både naturkunskap, hälsopedagogik och marknadsföring.. och så måste jag hitta en balkänning, börja planera min 20 årsdag kanske? och till råga på allt detta är jag totalt pank, får inget jobb och min pussy börjar lukta illa.. typ.
Alltså sorry Moa, men den där helgen i sthlm kommer inte återstå av annat än att äta hotellfrukost och sova för min del. Jag är totalt slutkörd. Jag orkar inte ens tänka på att jag måste träna, städa och tvätta imorn.

Men snart, fan snart är det över. Bara lite energi till behöver jag låna mamma, ge mig bara styrka för 4 månader, bara liiiiite till. Sen kommer jag hem igen. Då kan vi slappna av allihopa. Jag lovar!

Nu ska jag ta en dusch och bli människa igen innan hjärnan får fortsätta jobba tills jag somnar av utmattning.


Imorse var jag glad och pigg..


.. nu vill jag dö.


Kommentarer
Skumhjärtat

Ängeln min du ska se att en helg i Sthlm med mig är precis vad du behöver för att bli pigg igen och orka 4 månader till:) men ack nej du sova är inte det enda vi ska göra i huvudstaden^^ är det tjejweekend så är det<3 men mysa det ska vi göra minsann! ;)

2010-02-09 @ 23:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0