no more parken!

Hej på er!

Jag ligger i sängen, nyss hemkommen från mitt hjärta. Jag konstaterar att jag mår.. dåligt!
Varför kan jag aldrig lära mig att lyssna på vad jag egentligen vill och inte vill?
Mitt dilemma igår om att gå ut med brudarna eller ligga hemma och mysa slutade med att jag gick ut. Och jag har nog aldrig ångrat en utgång så mycket som igår.

Allt gick fel. Förutom förfesten med middag och massa skratt. Men fan, det skulle stannat där.
Jag betalade inträde och sprit så jävla mycket onödan. Är lite sådär halvless på mig själv för tillfället.
Så nu är det jag som sparar mig tills den 16, definitivt!

Jag ska ta mig en dusch nu och hoppas på att jag mår bättre så jag orkar plugga, för det behövs verkligen nu.
Skolan ligger lite dåligt till för tillfället känner jag.. ångest!

Jag orkar inte med livet alls idag heller, jävla skit!

Kanske lite mat hjälper?

Det får blir så. En dusch och sen mat och vatten.

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0