Mitt sista sportlov =)

Haha, japp.
Nu är det här. Det sista sportlovet i min skoltid, haha :)
Det känns helt underbart och så jädra rätt tajmat med 1 veckas lugnt och skönt lov.
Jag ska bara ta max 2 dagar till att plugga, sen sak jag bara njuta.

Jag är överlycklig över att jag hunnit klart så mycket som jag ville innan lovet. Nu väntar jag ju bara på att få tillbaka prov och resultat ifrån allt, men det är något jag tänker släppa nu för en vecka!

Tänker börjar mitt lov med en ordentlig sovmorgon imorn och sen en rejäl utekväll med Moa och hennes kompis Linda. Damn, det kommer bli grymt! Och sen sthlm på torsdag med baby kommer ju bli helt fantastiskt, sådeså =)

Nu ska jag mysa upp här med mitt thé och let´s dance. Rabih, I Miss You <3 :)
Men.. Mattias är ju kvar. Den hetingen skulle jag inte tacka nej till att leka lite med, haha! ^^

Ha en skön fredagskväll gullungar ;)
XoXo
/Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0