min underbara helg

Måndag morgon.
Vaknade runt halv tolv och ville bara sova ännu mera.
Men jag måste verkligen plugga någon timme nu så jag har det bortgjort sen.
Och städningen, herregud. Jag måste sluta vara så lat nu. Eller så får jag helt enkelt gå med skorna inne.
Nej, det kan jag ju inte. Fan också.

Nåja, helgen.
Jag började med en lördag kväll som övervinner alla utekvällar jag någonsin haft.
För gissa vem som gjorde ett besök på trädgår´n om inte.. RABIH! Haha. Jag kunde seriöst inte prata, tänka eller bete mig på ett tag där. Det enda jag fick fram var "Min lillasyster kommer döda mig". Haha.
Så den kvällen blev ju på sitt sätt bra eftersom jag lite då och då stötte på Mr.charmig ^^.
Jag fick mig några timmars dans och sen blev jag less, drog med mig Linda på nattkäk och sen gick vi hem och somnade på en sekund. :)

Söndagen bjöd på en lite shoppingrunda, semlor och varm choklad och sedan bio. Valentines day var verkligen helt underbar. Den var spännande ( vilket är typ första gången jag upplevt att en kärlekskomedi är spännande! ), rolig fylld med kärlek och snyggingar. Alltså helt ärligt, att få se Patrick Dempsey, Taylor Launter, Eric Dane och Ashton Kutcher i samma film, oslagbart! Och Anne Hatahway, Jessica Biel, Jessica Alba, Jennifer Garner och Taylor Swift. En super mysig film helt enkelt, en annorlunda kärlekskomedi som jag kommer se om och om igen :)







Ha en otroligt fin måndag. :)
XoXo
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0