Jackie Ferm!

Den nya dokusåpastjärnan är född. Jackie Ferm heter hon och har precis vunnit Paradise Hotel.
Ja, men det visste ni ju redan =)

Och jag som är den absolut största jävla sucker för dokusåpor och speciellt deltagare som Jackie, Carolina Gynning och  Big Brother Jessica älskar ju såklart att hon vann. Jag har ju som alla vet hållit mig borta ifrån just Paradise Hotel så länge det bara gick, men när jag tillslut inte kunde hindra mig själv så fick det bli en hel natt med alla avsnitt och jag kom ikapp lagom till finalen ikväll.

Det var ingen vidare spännande final eftersom allt kändes så klart redan, och Jackie är den som förtjänar att vinna så sjukt mycket mer än någon annan. Och "fulsöta" Patrik hade bara tur att han fick spela med henne.

Min anledning till att jag valde att inte hänga med från början av paradise är ju att jag alltid blir så jävla besatt av det. Jag blir helt galen i oftast en eller flera av deltagarna och det är inte roligt. Det är jobbigt. Och självfallet har jag nu blivit slav under det flesta av deltagarnas bloggar, och speciellt Jackies då. Och jag längtar enormt mycket efter att se vad denna donna ska kunna skapa för roliga rubriker och hur länge hon lyckas stå kvar i rampljuset. Skulle jag få gissa så tror jag att hon för alltid kommer vara Paradise hotel Jackie, men jag har också på känn att hon kommer göra vettiga och bra saker av sitt kändisskap. Jag tror hon är en liten blandning av gynning och rosing. Men ändå, hon är något unikt och nytt. Och ja, jag kan inte annat än att bara älska henne och drömma om att jag också en dag kan bli en dokusåpakändis med hela svenska folket. Fast då skulle jag hellre vinna Big Brother än Paradise Hotel. Eller tvärtom? Äh, fan jag söker till paradise nu och kommer BB upp igen så lovar jag att söka till det också! ;)




Nej, nu ska jag spana in lite extra klipp på TV6 innan jag lägger mig och sover.
Smell you all later ^^
xoxo/ Fiie



Kommentarer
din babe slirarn (:

jag gör det jag med, så bor vi med varann o sen krossar vi alla andra! :)

2010-02-03 @ 01:13:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0