hur är partylivet i huvudstaden?

Jag lever och mår. Förlåt för en dålig uppdatering dom senaste dagarna, jag är som ni vet i sthlm och jag har inte alls haft tid eller lust att blogga, det blir däremot en massa härliga inlägg med bilder och massa snack om mitt lov under nästa vecka, det lovar jag er :)

Nu ska vi dra oss ut mot stureplan tror jag och kolla in partylivet här i huvudstaden våran, hur är det egentligen? Stelt, fullt av överklasstyper med champagne och backslick? Eller bara en massa fulla och dansglada människor? Ja, det återstår att se. Kameran kommer såklart att följa med ut även ikväll, och kanske hamnar vi på någon snygga vimmelbild på finest eller någon annanstans efter kvällen.

Hoppas ni mår bra och har ett grymt nice lov där hemma, jag och Moa saknar er alla. :)





XoXo
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0