Gör allt det där som du längtat efter.

Hallå!

Jag sitter här med en ansiktsmask, nyrakade ben och underbar musik i högtalarna.
Snart ska jag ta en svängom med både dammsugaren och diskborsten. :)

Det ska storstädas här nu innan jag far till sthlm på torsdag, och eftersom jag ska ut på tisdag så kommer jag sova hos Moa från tisdag. Så det gäller att passa på nu ;)
Jag har lagt upp en riktigt bra plan för hela helgen och början av veckan. ;)

Lördag - Melodifestivalen, nykterutgång och massa dans!
Söndag - Fira alla hjärtans dag med mitt hjärta med bio och massa choklad och kärlek!
Måndag - Plugga på förmiddagen, packa inför sthlm och sedan träna!
Tisdag - Plugga på förmiddagen, packa färdigt det sista och sedan åka till Moa på eftermiddagen och sedan Karisma för Paradise hotel fest!!! =)
Onsdag - Ligga bakis och skratta åt gårdagen. ;)
Torsdag - STOCKHOLM med baby ;)
Fredag, Lördag och Söndag - Festa, äta hotellfrukost och ha massa massa mys med min älsklingsjänta i huvudstaden. =) <3

Sjukt bra veckan kommer bli, och nu ska jag börja den med att tvätta bort den här intorkade masken och sedan göra mig riktigt kvinnlig ;)


XoXo
/ Fiie



Kommentarer
Anonym

åh min ängel jag saknar dig!! gud vad kul & mysigt vi ska ha under lovet <3 I love ya and being with ya <3

2010-02-13 @ 15:46:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0