framtiden ser allt annat än ljus ut

GAAAAAH!
Jag försöker verkligen anstränga mig.
Jag vill få in allting i min hjärna och sedan ska det sitta där.
Men det är helt jävla omöjligt.
Jag får panik!

Försöker tänka positivt, det är bara 5 dagar kvar till 1 veckas lov, och sedan åker jag upp till sthlm med Moa.
Jag ser framemot det, verkligen.
Men damn, just nu är allt bara så förbannat tråkigt, jobbigt och helt jävla fyllt av olust.
Jag vill ha tillbaka min energi, jag vill vara hon som sitter i flera timmar och nöter samma muskel om och om igen.
För hon finns där. I know she does. Kom fram bara. Snälla.

Det har blivit för mycket på senaste.
Ångest, panik, panikångest, depression, nedstämdhet och "dra täcket över huvudet" dagar.
Jag undrar bara, är det mig det är fel på eller är det normalt att ha sådan jävla humörsvängingar?

Min framtid som häslopedagog ser inte direkt ljus ut för tillfället, inte heller den där massörutbildningen.
Haha. Jag rabblar "M.Quadriceps Femoris, M.Trapetzius, M.Triceps Brachii, M.Brachialis".. osv.
"Abduktion, Adduktion, den gör en flexion i höftleden, nej, fan det var ju en extension.. och justja, flexion är framåt och extension är bakåt, inte tvärtom.. "




Haha, fattar ni att jag får panik? Provet är på tisdag och här ligger jag och babblar om något jag inte fattar ett jota av..

Nej, jag behöver en nya luft, lite godis och en omngång med Herr.Lila innan jag kan ta mig samman och få in detta i min lilla ärta till hjäna. Haha!

XoXo
/Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0