Anatomiprov.

Imorn är det dags. Kl 11.45 är det dags för sista provet i Idrott och Hälsa B, eller Anatomi som det så fint heter.
Det är drygt 12 muskler, deras ursprung, fäste och funktioner som jag ska kunna.
Just nu testar jag en ny pluggmetod, jag har filmat och spelat in mig själv när jag pratar om musklerna, visar funktioner och ursprung/fäste. Det funkar faktiskt bra. Jag ser mig själv om och om igen samtidigt som jag läser kompendiet.

Jag är nervös, jag vill verkligen fixa det här MVG:et, men jag tror mina chanser är sabbade redan känns det som.
Tyvärr. Men jag tänker inte försöka desto mindre för det. Jag ger aldrig upp fören det är dags. Haha!

Förlåt om ni bara får läsa om mitt tråkiga pluggande, men det är bara det som snurrar i min skalle för tillfället. Det och choklad. Haha.

Men snart är det slut. Iaf den här kursen.
Inte allt annat.
Fy fan.



XoXo/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0