27 december 2010

Det blev en rolig julhelg måste jag säga.
Jag gillar verkligen att stå i bar och ha ett jobb med action i.
Det är så sjukt roligt tycker jag. Dock jäkligt utsliten, jag känner mig så sliten idag..
Men jag ser ändå mest framemot att få jobba på nyår också :) För dom säger ju att så som du firar in det nya året, så kommer resten av det nya åre också se ut. Så för mig gör det ingenting att jag måste jobba, för då kommer ju hela 2011 bestå av jobb ^^

Jag avslutade iaf annandagen på bästa möjliga sätt igår, egentligen.
Med att göra hem, vid halv sex på morgonen, trött och sliten, i dett jävla snökaos.
Det var en jäkla resa hem det kan jag lova. Men lite roligt var det också, för jag såg ingenting när jag hade helljuset på pågrund av all snö, sen när jag stängde av det, så såg jag ju inte mycket av vägen framför mig heller, så fick mestadels gå på känsla, vilket är rätt enkelt när man åkt efter dessa vägar under alla sina år i livet, dvs 20 år. Haha!

Nu ska jag tydligen ut på vägen igen och köra mina systrar till kompisar. Känns ju lite sådär kan jag säga.. inte riktigt sugen på det idag. ^^





Jag såg in i dina ögon
och det enda jag såg
var vår tid passera förbi
jag saknar dig

Du var den enda.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0