24 december 2010

Då var julafton över för detta året. Blev ungefär som förra året, lite ovanlig julmat, paket och sen en sväng till mormor där det är godis och tårta och fika som serveras. Skillnaden i år var dock att jag var nykter och körde bil :)
Haha. Måste bara säga att jag älskar min mormor. Min fina, fina rara mormor som alltid är så snäll. Du är världens bästa mormor :)

Imorn ska jag ut och grejja med bilen lite, hoppas jag. Sen om det händer något eller inte, det är en annan sak.
Sen ska jag åka och jobba på kvällen, så förhoppningsvis kan jag sova ut lite extra imorn och skylla på det :) Haha!

Hoppas alla där ute haft en mysig och mättande jul.
Jag är dock lite sorgsen att jag missade "Kan du vissla Johanna" i år, men vi var tvugna att åka då :(
Så får ta igen det nästa år istället, som tur är =)

Natti
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0