21 december 2010.

Jisses i helvete vad det är kaos.

Jag vill egentligen bara vara tyst, krypa ner i min egen dynga och inte bry mig.
Men jag har ett liv att sköta. Mitt liv. Så jag måste här och nu ta tag i det som faktiskt händer.
Och för tillfället är det att fira en lugn, stillsam och mysig jul med min familj. Extrajobba lite och bara vara en positiv och glad människa.

Jag har försökt smälta att det passerat 2 år. Att jag blivit uppsagd från jobbet, och att jag för tillfället bara är rent ut sagt kaos med allt. För jag orkar inte tänka negativt. Helt ärligt. Det tjänar ingenting till längre.
Jag må vara ledsen, förbannad, upprörd och samtidigt helt jäkla förvirrad.
Men just nu är det jul, ett nytt år är på ingång och jag måste bestämma mig för att se framåt.

Tack underbara människor som finns i mitt liv, tack vackra familj för den kärlek jag vet ni har för mig.


Puss o Kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0