Myser med svampbob

Sista dagen här nere i vackra Ljungskile med min älsk innan jag åker uppåt igen.
Jonatan har nu börjat jobba igen efter sin semester, och jag har passat på att städa hela hans rum och packat mina kläder! :) Så nu ligger jag i en nybäddad säng med svampbob fyrkant och ska spela lite Playstation :)
Tänkte jag skulle hinna bli grym på 3 timmar nu så att jag kan imponera lite på Jonte ^^

Annars då?
Jo det är la lugnt. Förutom att jag på sätt och vis är hemlös och inte vet vad jag vill göra då..
Men det är kul ändå. Jag ska passa på att glida runt till kompisar och bara leva på mig själv typ.
Kanske drar jag utomlands? Eller så stannar jag hemma här och bosätter mig någonstans när Jonatan.
Ja, vi får se vad det blir av mig.. ;)

Just nu är det hög tid att ta en snus, starta spelet och börja skaeta med Tony Hawk =)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0